Garantie

1. Garantieperiode

Heeft u een meubel gekocht bij ons en gaat deze binnen een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van de meubelklachten de algemene voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk.  De garantie periode die wij geven op onze meubelen bedraagt 1 jaar (om hier gebruik van te kunnen maken lees dan verder bij punt 2.)

Tenminste 1 jaar garantie. Als voorwaarde geldt dat u de aankoopdatum dient aan te tonen door het overleggen van uw factuur.

2. Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
• onredelijk gebruik
• gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
• onjuiste opslag of onderhoud
• het werken van hout (meer informatie hierover bij punt 3.)
• krom trekken van hout

3. Geen garantie op het werken van het hout

Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout. Hout zal altijd werken gedurende de jaargetijden. Het hout zal wat uitzetten wanneer er meer vocht in de lucht zit, en weer krimpen wanneer het jaargetijde drogere lucht kent. Hierdoor zullen er altijd kieren en spleten tussen verschillende steigerhout planken kunnen ontstaan. De maximale tolerantie in de dikte is 3 a 4 mm en in de breedte ca. 10 mm.Ook kunnen verschillende onderdelen, zoals bijvoorbeeld een tafelpoot, ietwat krom gaan staan. Meestal is het beter dit zo te laten, omdat ze later weer terugkrommen. Mocht dit niet (genoeg) het geval zijn, is het aan te raden dat specifieke onderdeel opnieuw los te halen en te monteren.

4. Een klacht of reparatie melden

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Mocht u niet tevreden zijn over uw product neem dan contact met ons op.
Onze gegevens:

• E-mail adres: info@richardsteigerhout.nl graag onder vermelding van uw order nummer.

• adres: Meijhorst 9109 6537kj Nijmegen graag onder vermelding van uw order nummer.

• Telefoonummer: 06 14253956 (van maandag t/m vrijdag 18.00 – 20.00 en zaterdag van 09.00 – 17.00)

Wij zullen uw klacht of reparatie z.s.m. na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

5. Duur van een reparatie

Binnen één week na het melden van uw klacht of reparatie nemen wij contact met u op om een afspraak te maken. Wij proberen de reparatie zo snel mogelijk uit te voeren.


Gemiddelde klantbeoordeling: 9,8 / 10

Richard Steigerhout

Steigerhout Specialist Nijmegen

Uitstekend prijs-kwaliteit verhouding

Maatwerk Steigerhout

Snelle service

Geen onnodige kosten